• Sanne Nieuwenhuijse
    “Door medewerkers zelf te leren continu verbeteren, kun je een team zien opbloeien en pas écht impact hebben”

    Sanne Nieuwenhuijse

  • Jörgen Putman
    "Kwartjes bij mensen laten vallen en op basis daarvan samen blijvende resultaten neerzetten"

    Jörgen Putman

  • anne_banner.png
    "Het mooie aan Lean Six Sigma vind ik dat het onmogelijke mogelijk wordt gemaakt"

    Anne de Lange

  • Tom van der Laan
    "Mensen zelf in beweging zien komen richting een verbeterd resultaat werkt stimulerend"

    Tom van der Laan

  • Marcus Bergman
    "Samen aantoonbare doorbraken realiseren inspireert en smaakt naar meer"

    Marcus Bergman

  • Frank Ottink
    "Echte resultaten kun je alleen vasthouden als je het echt samen met je mensen en je management doet"

    Frank Ottink

  • Klaas Jan Oldenburger
    "Vanuit ieders eigen kracht samen écht verbeteren inspireert en geeft energie”

    Klaas Jan Oldenburger

  • Carolien ter Weijden
    "Ideeën zijn mooi, maar zonder uitvoering, blijven het ideeën"

    Carolien ter Weijden

  • Judy Pander
    "Getriggerd worden altijd out-of-the-box te denken doet continu verbeteren"

    Judy Pander

fd_gaz_16-2.jpg

Volgens het Financieel Dagblad (FD) is Lean Six Sigma Partners (LSSP) één van de snelst groeiende bedrijven in Nederland. LSSP is formeel uitgeroepen tot "FD Gazelle". Een mooi tussenresultaat! Maar ... geen doel op zich. 

LSSP groeit vlot ... dankzij haar klanten en consultants!

Goed nieuws. Lean Six Sigma Partners groeit verantwoord vlot. Zonder overnames (autonoom). Juist omdat dit door het vertrouwen van onze bestaande en nieuwe klanten mogelijk is geworden, waarderen wij dat als LSSP natuurlijk zeer. 

Ook in de zakelijke dienstverlening is een flinke groei natuurlijk interessant, maar op de lange termijn valt of staat je succes ook met hoe klanten je waarderen, wie je professionals zijn en je organisatie is. 

Hoe waarderen onze klanten ons dan? Hieronder is in het kort de waardering van onze klanten over onze dienstverlening (100+ reviews).  

online_LSSP_customer_reviews.png

Daarnaast beveelt meer dan 99% van onze klanten ons aan in de de afgelopen drie jaren. Ook iets waar we echt tevreden over mogen zijn.     

De grootste willen worden is voor ons echter geen doel op zich

Zowel op het gebied van Consultancy als Training maakt LSSP deze afgelopen jaren een flinke groei door. Concreet: meer dan een jaarlijkse 30% omzetgroei hebben we de afgelopen drie jaren gerealiseerd. Dat had natuurlijk beter gekund. Echter, wij willen niet groeien ‘om te groeien’, maar samenzinnig doorgroeien als (h)erkende standaard op het gebied van pure, échte verbeterkracht voor & met haar relaties.

Ter verduidelijking, wij leren allemaal van de Automotive Industry dat ‘de allergrootste worden’ als hoofddoel niet standaard resulteert in gezond, duurzaam gedrag. Wij investeren graag 'samenzinnig' in:

- Een langetermijnrelatie en -visie (vanuit klantbehoeften geredeneerd). Waar naartoe? 

- Elkaar in je kracht zetten. Dit is onderdeel van onze kernwaarden & gedragingen ... en daarbij passende toppers aantrekken. Wat KAN en WIL iemand? 

- In termen van Continu Verbeteren / Lean Six Sigma: erkennen dat verandering de enige constante is. Ook dat het altijd beter kan. Misschien vreemd, maar een verbetercultuur kan juist heel veel rust en (persoonlijke) groei opleveren.  

Hoe kom je tot een goede, snel groeiende organisatie?   

Meer informatie opvragen bij ons? Neem contact met ons op via het telefoonnummer 0346 215 025 of stuur een mail naar contact@leansixsigmapartners.nl. 

Marcus Bergman
Door Marcus Bergman

Aan het einde van de vorige eeuw werd ik gegrepen door procesverbetering, dat me sinds die tijd niet meer heeft losgelaten. Mijn motivatie is om mensen en organisaties helpen nog effectiever te worden.