Skip to content

Interim management

Interim management biedt uw organisatie de mogelijkheid om tijdelijk ervaren managers in te schakelen die direct impact kunnen maken. Onze interim managers brengen de kennis en ervaring mee om snel en effectief veranderingen door te voeren. 

Organisaties overwegen interim management wanneer ze geconfronteerd worden met tijdelijke management uitdagingen. Dat kan voor het aansturen van een dringend verbeterproject zijn, tijdelijke vervanging bij uitval van management of wanneer er behoefte is aan gespecialiseerde kennis voor procesoptimalisatie. LSSP biedt ervaren managers aan die gespecialiseerd zijn in Lean en continu verbeteren

  1. Snelle inzetbaarheid: Onze interim managers kunnen snel aan de slag, waardoor er geen tijd verloren gaat bij urgente uitdagingen. 
  1. Flexibiliteit: We bieden maatwerkoplossingen die aansluiten bij de specifieke behoeften en cultuur van uw organisatie. 
  1. Kennisoverdracht: Interim managers dragen actief kennis over aan uw team, zodat de verbeteringen ook na hun vertrek behouden blijven. 
  1. Objectieve blik: Als externe professionals brengen onze interim managers een frisse, onpartijdige kijk op uw processen en uitdagingen. 
  1. Resultaatgericht: Onze focus ligt altijd op het behalen van meetbare resultaten die direct bijdragen aan de doelstellingen van uw organisatie. 

Training

Orange Belt

Voor verbeteraars die actief aan een verbetertraject willen meewerken Lees verder

Green Belt

Voor (aankomende) projectleiders of managers die samen willen verbeteren Lees verder

Red Belt

Voor leidinggevenden / verbeteraars die vaardiger in veranderen willen worden

Lees verder

Relevante blogs en klantcasussen

Interim-teamcoach bij de Overheid

Jaarlijks bereiken bijna tweehonderdduizend aanvragen om in aanmerking te komen voor zorg vanuit de Wet langdurige zorg (Wlz). Hier komen veel administratieve processen bij kijken die niet zo simpel te runnen zijn, omdat iedere aanvraag met de juiste mate van zorgvuldigheid beoordeeld dient te worden.  



Lees verder

Snelle procesverbetering bij financiële startup

Een financiële startup die zakelijke leningen verstrekt, is in korte tijd flink gegroeid in omvang. Een mooi succes natuurlijk, echter piepen en kraken de processen. Problemen ontstaan doordat de marktvraag groter is dan het vermogen om goed te leveren. De capaciteit is beperkt, wat een steeds groter knelpunt wordt. Vanwege de groei krijgt de organisatie te maken met problemen die groter en complexer worden.



Lees verder

Meer acceptatie is minder frustratie | rollen & verantwoordelijkheden

Een semioverheidsinstelling voert onderhoud en vernieuwing uit aan het spoor voor haar opdrachtgever: de gemeente. Het gaat om grote stukken tramspoor waar jaarlijks honderden trams en honderdduizenden passagiers overheen rijden. Na een onderhoudscyclus volgt een vernieuwingstraject waarin kleine en grote stukken spoor in zijn geheel worden vervangen Lees verder

Contactpersonen

Portretfoto Tom cirkelvorm

Tom Torpstra

Processen verbeteren doe je samen en ik kan daarin ondersteunen door het delen van mijn kennis en jarenlange praktijkervaringen. Ik volg daarbij het principe van “voordoen, samendoen, zelf doen”.
Contact
Sergio

Sergio Fernandez

Medewerkers zijn zelf prima in staat om na te denken hoe hun eigen processen beter en slimmer kunnen. Het meekrijgen van mens en organisatie in het doorbreken van oude patronen en zo de organisatie verbeteren, daar gaat het om!
Contact